Aurinkosähköjärjestelmät ja tarvikkeet

Suoraan kotiin tai mökille toimitettuna

Ilmainen toimitus kaikkiin yli 2000€ tilauksiin

Yhteystiedot

Yleisiin kyselyihin vastauksia

Usein kysyttyä

Toimitusaika on normaalisti 2-5 arkipäivää. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan nordsolar.fi sivulla tai sähköpostitse. Tilauksen jakaminen useampaan toimitukseen on maksullinen lisäpalvelu, joka tulee sopia erikseen asiakaspalvelumme kanssa. Jälkitoimituksena tulevat tuotteet pyritään toimittamaan 30 päivän sisällä tilauksesta.

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin, Aktian, Oma Säästöpankin, Siirto ja MobilePay maksupainikkeilla, sekä Visa ja MasterCard -korteilla. Valittavana on myös Walley, Joustoraha ja OP Lasku vaihtoehdotVoit valita haluamasi tavan: maksaa kerralla tai kuukausierissä. Päätöksen lainan myöntämisestä saat heti.

Maksutapoina verkkokaupassa ovat myös PayPal ja Klarna joista veloitetaan erillinen maksutapalisä.

Lisää maksutavoista voit lukea https://nordsolar.fi/toimitusehdot/

Tilauksen etenemistä voi seurata ainoastaan rekisteröitymällä/kirjautumalla sivustolle.

Oma tili -> Tilaukset sivulla näkyy tilauksesi ja sen hetkinen tila.

Toimitamme tilaukset koko Suomen alueelle. Myös mökeille ja satamiin, jos mökki sijaitsee saaressa. Rahdista voi aina sopia tarkemmin kuljetuksen yhteydessä rahtiyrityksen tai kuljettajan kanssa. Käytämme pääasiassa perille toimituksia. Joissain tuotteissa saatamme käyttää myös muita toimitustapoja riippuen tilanteesta.

Takuuajat ovat 1 – 50 vuotta, riippuen tuotteesta. Takuuaika on oletuksena 1 vuosi, jollei muuta mainita.

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Aika lasketaan toimituksesta. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia avaamattomia, käyttämättömiä myyntikelpoisia tuotteita. Otattehan AINA ENNEN PALAUTUSTA meihin yhteyttä sähköpostitse [email protected], niin saatte meiltä palautusohjeet ja voimme varmistaa, että käsittelemme palautustapahtuman parhaiten asiakasta palvelevalla tavalla. Paketin noutamatta jättäminen tai lähettäminen meille ilman ilmoitusta ei ole palautus. Emme lähtökohtaisesti käsittele palautuksia joista ei ole meille etukäteen ilmoitettu. Palautuksesta aiheutuvista kuluista vastaa asiakas.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa/toimituksessa

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse [email protected]. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. HUOM! Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio ko. yhtiölle.

Tuotesivuilta löydät tekniset tiedot ja ohjeet. Ellei tuotteen ohjeista löydy ratkaisua, voit lähettää tukipyynnön viereisellä lomakkeella. Muista selostaa mahdollisimman tarkasti ongelmasta ja tehdyistä toimenpiteistä. Voit myös liittää kuvan tai muun dokumentin viestiin.

Kyllä, voimme tarjota myös asennuspalveluita tietyille alueille. Ole yhteydessä vieressä olevan lomakkeen kautta ja kerro tarkemmin kohteesta ja mitä järjestelmää olet suunnittelemassa. Voimme sen jälkeen antaa hinta arvion / tarjouksen asennuksesta.

Tarvitsetko edelleen apua?

Ota yhteyttä

Täytä yhteystietosi alla oleviin kenttiin.
Kuinka voimme auttaa? Voit jättää kysymyksen, palautteen tai tarjouspyynnön tällä lomakkeella.
Ostoskori Alennuskoodi ?